owsianka_prazone_migdalyTym wpisem zaczynam mały cykl owsiankowy – w najbliższych dniach pojawi się na blogu kilka propozycji na takie smaczne i zdrowe śniadania :-). Tutaj najważniejszym elementem są prażone migdały, które smakują przepysznie! A ten zapach podczas smażenia – obłędny :-). Do tego cynamon, jabłko i dowolne suszone owoce (najlepiej pasują rodzynki lub żurawina) i pełnowartościowe śniadanie gotowe.

Składniki na 1 porcję:

– 40 g płatków owsianych
– 250 g jogurtu naturalnego
– 1 średnie jabłko
– 20 g rodzynek/suszonej żurawiny
– 20 g migdałów blanszowanych
– cynamon

Wykonanie:

Płatki zalać jogurtem. Jabłko zetrzeć na tarce o grubych oczkach, zostawiając 2 kawałki do dekoracji. W miseczce wymieszać płatki z jogurtem, jabłkiem, rodzynkami/żurawiną i cynamonem. Odstawić na min. 30 minut (najlepiej przygotować taką owsiankę wieczorem i wstawić do lodówki na całą noc).

Tuż przed podaniem migdały uprażyć na suchej patelni, aż będą rumiane. Udekorować nimi wierzch owsianki razem z pozostałym jabłkiem. Smacznego :-).

owsianka_prazone_migdaly

SPODOBAŁ CI SIĘ PRZEPIS? PODZIEL SIĘ NIM!